Samtalsfrågor till ”Ödmjukhet vs. andligt högmod” Hur ser man skillnad på om man har att göra med en acceptabel olikhet eller en skadlig villolära? Hur behåller vi vår frimodighet och djärvhet att gå framåt i tro utan att hamna i religiöst högmod? Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook