Just nu under Covid-19-pandemin så kan vi inte ses som vanligt till gudstjänst i kyrkan på söndagar. I sommar så ses vi max 50 personer totalt i kyrkan, med enbart föranmälan. Men från och med 30 augusti hoppas vi vara igång med livestremning på vår Youtubekanel igen.  (www.youtube.com/skogsrokyrkan eller använd spelare här bredvid) Då startar gudstjänsten 10.30. Den finns också kvar efteråt om du vill vara med i den i efterhand.

Vill du ha kontakt med någon i församlingen så hör av dig till Waldemar Sjögren som är pastor 0793-486197.

Vi längtar efter att få ses live igen i kyrkan utan restriktioner eller föranmälan, sjunga tillsammans, lyssna tillsammans, hälsa på varandra, fika tillsammans, mötas nya och gamla vänner. När epidemin släpper sitt grepp om oss i Skaraborg och Sverige så är du mycket varmt välkommen med och fira gudstjänst. Fram tills dess så är det föranmälan max 50 eller Livestream på Youtube som gäller.