Guds Hjärta för staden

Nu kan du anmäla dig till Weekend Tillsammans 16 september. Även i år kör vi på hemmaplan i Skogsrokyrkan från frukost till festlig afton.

Härlig gemenskap, lek, fördjupade relationer, inspirerande undervisning, lovsång och god mat.

Låter detta lockande? Se då till att INTE missa Skogsrokyrkans kick-off helg med temat “Guds hjärta för staden”. Vare sig du varit med i församlingen länge, eller kanske bara besökt den fåtalet gånger, så är den här helgen för alla och vi längtar efter att just du ska hänga på!

Vi kommer att vara hemma i Skogsrokyrkan från lördag frukost till festlig kväll.  På söndagen har vi gudstjänst tillsammans.

På lördagen kommer Johannes Stenberg som både planterar församling i förorten Ryd i Linköping och som jobbar på Evangeliska frikyrkans Sverigeprogram. Johannes har planterat ett par församlingar i andra förorter tidigare.

Det blir ett särskilt program för barnan på lördag fm

ANMÄLAN
Här hittar du anmälan till årets Weekend Tillsammans, anmäl alla som kommer, både barn och vuxna.

PRISER FÖR LÖRDAGEN

Riktpriser för lördagen
12 år och uppåt 300 kr
Under 12 år 150kr

Kan du betala lite mer så gör det och blir det för mycket för dig/ er som familj så betala det som funkar.

Anmälan till lördagen är Bindande (så vi inte står med alldeles för mycket cateringmat efteråt)

I priset ingår:

Frukost, lunch, middag och fika under lördagen

Betalning

Betalning sker via Swish, i samband med dagen, till Skogsrokyrkan:

Märk “Weekend tillsammans 2023”

Glöm ej fylla i eventuella allergier på anmälningssidan!

Senaste anmälan är söndag 10 september

8.30 Frukost.

9.30 Intro och Lovsång

10-12 Undervisning Johannes Stenberg

12.30-13.30 Lunch

13.30-15 Spåna kring mission lokalt.

Lovsång, Bön för Södra Ryd, Skövde, skolan, sjukhuset, mm. Bönepromenader.

15 Kaffe

15.30-17 Femkamp

17.30 Middag

19.00 Kväll tillsammans, Musikquiz mm.

Varmt välkommen!

/Församlingsledningen